“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 14 November 2010

UiTM DiHATIKU..

.
Wujudmu di sini
Di tanah anak merdeka
Bagai obor ilmu
Memayungi putra putrinya
.
Pelopor hidup budaya bangsa
Agama negara
Membentuk akhlak manusia
Agar kami sempurna
.
Ku yang melangkah ke sini
Ingin mempelajari
Rahsia di muka bumi
Dengan cara hakiki
.
Tunjukkan aku jalan ilmumu
Untukku menuju
Destinasi cita-cita
Negara dan bangsaku
.
Majulah bangsa maju negara
Berkat usaha jaya MARA
Kami berikrar akan berjasa
Hingga kita berjaya
Demi bangsa
.
Watikah yang kumiliki
Kan ku semat di hati
Janjiku pada pertiwi
Untuk menabur bakti
.
Kusempurnakan seikhlas hati
Membina Negara
Doa restu ayah bonda
Untukmu semua
.
UiTM USAHA TAQWA MULIA
-
-
-
-
-
-
Tetiba tersentuh ketika mendengar dan sambil mengikuti setiap bait ayat yang dilihat dalam utube... UiTM bukan sekadar diHATIku... Malah terpahat kuat diJIWAku.... Sungguhpun debaran menantikan keputusan peperiksaan begitu kuat bermain dalam minda ni... Tapi... yang pastinya.... Aku tetap menunggu detik cemas itu...

No comments: