“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 13 November 2010

@ Sultanah Bahiyah GH...

Ina dan Aku... Kami posing before angkat barang cx-out from bilik ni...
.
Sorry yer.. Syok sendiri!!
.
.
Ina... memang supposed admit by today... 13 November 2010 (Sabtu).. Dan aku memang dah awal2 janji nak hantar Ina ke hospital... Nak teman dia jugak tapi disebabkan esok ada course... so.. maybe petang baru leh jenguk ina itupun after office hour... Lepas settle hal nak daftar masuk @ 1st class kat GH ni.. Memang Ina ditempatkan dalam ruangan bilik selesa... Kalau nak dibandingkan ngan KMC... Di sini lebih selesa dan bayarannya jauh lebih murah... Yelah... Kalau kita yang sakit.. sure kita nak stay di tempat yang lebih selesa... tak nak bercampur2 dengan orang ramai... Aku pun.. Berdasarkan pengalaman yang lepas2.. Biasa dok kat 2nd class.. 3rd class... MasyaALLAH... amat tension di kala melihat orang lain menerima tetamu dan kita tidak.. Ekekekeke..... Tapi.. tak nak lah masuk hospital lagi... Nak tanggung sakitnya kita.. bil dan rawatan semua kita gak.. Uhuk!! Cuma kalau dah menerima dugaan itu.. apakan daya... Kena redhalah kan... Dan apa salahnya sesekali memanjakan diri sendiri.... Sekurang-kurangnya kesakitan itu akan rasa sedikit berkurangan....
.





.
Kami sempat stay di sini lebih kurang 3 jam macam tu... Tetiba... doc datang dan mohon maaf sebab terpaksa tunda tarikh operation Ina ke 5 Dec 2010 ni.. Meaning masuk 4hb dan buat operation 5hb... InsyaALLAH... Aku try ambik cuti dan lapangkan masa untuk Ina time tu... :).. Ketika membaca magazine tadi... Terbaca satu ruangan kat bawah ni... Hmmm.. betul... Kalau kita kecewa dengan sesuatu perkara... Kita tak boleh DOWN... Sebaliknya... Kita kena beranggapan yang ianya adalah tanda KASIH SAYANG dari ALLAH.. Sebab kita sedang diuji... Tak pe... Kerapkali aku menghadapi kekecewaan kebelakangan ni... Tapi sedang cuba recover balik supaya diri menjadi lebih kuat... Ina pun lebih kuat dari aku... Tak kan aku tak leh jadi sekuat dia kan???
.

No comments: