“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 20 November 2010

10.11.2010 ~ The BEACH.....

Kadang-kadang... terasa kehilangan... Sekalipun adakalanya suasana seperti ini amat mendamaikan.... Bila semua kesunyian tu akan hilang??? Sekuat mana sekalipun bunyi pukulan ombak yang menghempas pandai... Belum tentu dapat membuang keresahan yang bertahta di hati... Yang paling penting... Hati kena kuat... Sekuat PASIR yang menjadi landasan pertama air masin ini menghempas... Yang adakalanya pasang... dan ada waktunya surut.... Hidup kita.... Macam tu lah.... Dan mampukah diri ini berdiri seteguh SRIKANDI yang memperjuangkan hak dan matlamat hidupnya???.... Life must go on right????... :))
.
















Captured and Snapped by ME!!!!

No comments: