“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 14 November 2010

Majlis Pensijilan MS ISO 9001:2008 @ PPAK...

Semua pegawai bergambar kenangan bersama YB dan Ahli BOARD Meeting... Lom cukup korum ni...
.
.
08.11.2010 ~ Isnin... Mengiktiraf dan diiktiraf bukanlah satu perjalanan atau perkara yang perlu dibeli.. perlu dibuat-buat... Ternyata usaha kami selama ni tidak sia2... Setelah beberapa lama mengamalkan konsep MS ISO dalam sistem perpustakaan kami di peringkat negeri... Kami akhirnya berjaya mengecapi tahap demi tahap dalam merealisasikan konsep keje kat PPAK ni... Dan seharusnya kejayaan seumpama ini dijulang meskipun masih ada yang beranggapan konsep ini kadangkala hanya untuk mempamerkan konsep keje dan dalam masa yang sama membuang masa... Terpulang pada tanggapan masing2.. Nyatanya... Kerja keras semua pegawai dan kakitangan di PPAK ini telah menjadikan kami antara 4 atau 5 perpustakaan negeri yang mempunyai pensijilan MS ISO yang diiktiraf di Malaysia.... TAHNIAH!!!...
.
Team officer... Hehehe... Gambaq syok2 sendiri jer selepas majlis selesai.... Yang lain2 dah kuar dewan pun...
.

Kak Nurin & Cik Murni... Posing after function... :)
.
.
Kalau orang tertanya-tanya... Why kami semua pakai BLAZER kale merah ni...??? Nak jawab macam mana yer??? Actually plan asalnya blazer ini adalah berwarna MAROON... Kalau tengok secara realnya... Memang nampak MAROON jugak... Maybe dalam gambar nampak macam warna blazer pengawas sekolah pun ada.. hekhekhek... Kale ni.. kale korporat untuk PPAK... Yerlah... Baju korporat kami pun kale maroon dan putih... So, blazer ni kebanyakan di pakai di kaunter dan semua pegawai wajib memilikinya sorang satu... Dan dipakai time meeting (sebab dok dalam aircond bilik mesorat sejuuuukkk sangat)... dan selain tu dipakai untuk function2 rasmi macam ni sekiranya diarahkan...
.
.
Salah satu kerjaya aku di PPAK ini adalah berdiri di sebalik rostrum ni... Kalau suatu hari nanti aku tak dapat berdiri kat sini lagi... Siapakah yang akan menggantikan tempat aku di sini??? Hehehehehe... Ntah2... sampai pencen.... Ape2 pun... pasti ada sorang yang akan stay di sini... dan membuat kerja2 yang sama seperti yang pernah aku dan Kak Jawahir buat demi mengHANDLE sesebuah function bagi mengharumkan dan memperkenalkan nama PPAK di mata umum......
.

Mic... Bukan tempat menambah pendapatan.. Cuma sekadar... Lain-lain tugasan yang diarahkan dari semasa ke semasa...
..
Our banner... A simple banner... dan Kale maggi ni adalah kesukaan BOSS aku... So tak hairan lah kalau di kebanyakan banner aktiviti yang kami hasilkan dari PPAK berlatar belakangkan warna yang sama jer.... Iaitu... Warna orange dan kuning... Ahaaaa... warna kesukaan BOSS aku... Sekali lagi diulangi... Boss aku suka kale2 macam ni... Kale ILMU katanya... :P

No comments: