“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 3 November 2010

My NEW Job or COME BACK??


.
Snap guna camera OLYMPUS yang dah berusia hampir 9 tahun dalam jagaan aku.. Andai tak bopa clear... Opsss.. paham2 jerlah... Kekekeke... So... petang tadi... semua kat ofis dok kalut2... Bercerita hal banjir.. Dan aku cuma risau sebab letrik nak diputuskan.. Terbayang esok macam mana nak keje kalau tak leh nak iron baju.. Then... mencari alternatif untuk nak lalu jalan mana balik ke umah...
.




Belakang kosi tempat aku duduk... Hehehe... Nak buat macam mana.. Almari tak dak.. Letak je lah mana sempat.. Tapi kemas kan??
.


.
Hmmm... Sepatutnya aku update hal2 macam ni time mula2 aku masuk ke dept ni dulu.... Tapi sebab hati bukan di sini... So mood tu tak de... Dan dalam masa yang sama... Amat bz dengan sesi penamatan untuk completekan keje2 skolah aku... Di samping aktiviti since stay kat CIRCULATION yang masih tertangguh.. So.. aktiviti rutin... terhenti buat sementara... Cuma sekarang ni... Dah boleh kembali membina hati aku... Perlukan masa kan??
.


Belum sempat labelkan dengan kale2 yang ceria lagi.. Lom ada masa laaa... Cuma sempat lap2 dan susun2 jer tadi...
.
Almari ni... ADMIN punyer... Tompang letak kotak tu jer.. Kotak kosong.. Tak de isi di dalamnya... Tapi.. berbalut kemas.... :)
.
ops... pokok pun malas nak idup kat sini.. Nantilah aku letak baja balik... Hahaha.... Tak dan nak perati... :)
.

.
Inilah dunia aku yang baru... Berpindah-randah dari 1 tempat ke 1 tempat... Hati jugak berpindah-pindah... Air mata pun mencurah-curah... Tapi sekarang aku cuba selesakan diri aku walau di mana aku berada... Mungkin time tu amat tertekan.. Namun.. segalanya semakin hari semakin dipermudahkan... Berkat ikhlas menerima... Berkat sabar aku yang tak terhingga... Walaupun sometimes rindukan sesuatu seperti dulu... But now... just ingin memajukan diri... dalam hasil keje rutin... Sebab... mungkin inilah yang terbaik buat aku... Hehehe... Sekalipun nampak macam tadika pun ada... Tapi aku suka macam ni.. Dan paling penting keceriaan dan keselesaan.. Barulah boleh buat keje kan??
.


Love U too!!!!

2 comments:

Hanim said...

walaupun byk barang tapi kemas, teratur dan cantik

MURNI MASREENA MOHD DISA said...

Tq Hanim.. :))