“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 13 July 2010

Today's EVENT...

.
Oh... Ini bukanlah hadiah harijadi or apa2... (but.. thanx for the wish)... Rupa2nya dah sampai bungkusan obat2an... Hujung minggu baru2 ni memang kalut dok cari supplement untuk kuatkan otak, minda, badan sume2 lah... Tanya rata2 orang... Dan at last.. rasa nak order benda ni... Kalau tengok kan harga untuk 1 bulan punya treatment ni... mampu lagi... Dan siang tu (Ahad lepas).. pusing2 ngan Ina, Lin dan Kaklong (team REDANG) kat depan ofis aku ni untuk cari produk ni.. Malangnya tiada... So... aku terus order melalui sorang kenalan dalam FB... Nama Kak Liza.... So... Ahad order dan hari ni sampai dah... TQ so much Kak Liza... So Lin, kalau dah terbaca aku punya blog ni... meaning... dah dapat lah... Kalau hang nak juai mahai2... pi juai kat k.Long... Muehehehehehe.... =)....
.

.
Ni lak... Order kat Kak Nurin... Kononlah nak menjana minda tua aku yang dah berkarat ni... Hehehe... Makan sampai habis naaa... Jangan main2 lak makan ni... Bukan buleh aku ni... Hangat2 taik unta ja... Kekekeke... Khasiat ubat ni.. banyak jugak.. dan antara yang kena mengena dengan aku ialah.... tingkatkan tahap kecerdasan otak dan perasaan yang gundah gulana... bertenaga time nak mangkit tidoq... cepat ingat.. pasai dah tua ni kan... so.. cepat lupa macam2... kurang panik, tak merajuk lagi (tapi mana ada sapa nak merajuk dah pun.. tak dak sapa nak melayan aku pun)... pastu tak penakut... dan macam2 lah lagi....
.
Gambar hiasan: DESERT hari ni... Tak sedap sangat.. Semua rasa tawar....
.
.
Haa.. paling best ni... Lihatlah dunia aku yang berselerak.... Macam lah banyak keja... Ntah apa yang aku buat apa pun tak tau... Pagi... sign apa2 yang patut.... pastu... jumpe ngan doc Parkingson yang nak hadiah buku... Pastu... jumpe dengan 2 orang cikgu yang nak buat lawatan kat sini next week... pastu... siapkan presentation untuk esok... So, esok tak masuk ofis pagi occay... Merantau ke daerah lain... InsyaALLAH... after lunch ada kat ofis semula.... Bagus jugak bila bz macam ni... At least... leh tenangkan kekusutan hati dan kepala ni... Hemehemehemehemehemeheme... (huh... sungguh tak merdu lagi bunyi gelak aku ni)... :P

No comments: