“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 12 July 2010

P E N E M A N !!!

PEACE for all...
.
.
Pergi seorang.... Balik... Aton hantarkan teman... Mujurlah ada si kecik ni teman aku sepanjang balik keje... Dalam keta.. sempat lagi posing2 time kat lampu isyarat... Ni semua dia yang ajak ni... Nak snap gambar... Siap peace2 lagi... Hehehehe...
.
Amat serabut kepala hari ni.. Seharian tak de satu keje pun yang berjalan dengan baik... Buka buku, rasa macam kertas kosong... Dan sedaya upaya teruskan hidup seperti biasa... eh ayat apa ni... Please keep ur sweet smile dear....
.
Tapi.... hari ni... macam2 telah terjadi... Aku rasa sometime serik nak berbudi pada orang... And at last aku terkena dengan orang yang kadang2... kedekut tak bertempat ni.. Tak pandai mengatur ayat... Hmmm.. Manusia tak sama kan?? Aku siang tadi meniti dan membilang hari ke kelas for 2nd seminar... Maybe akan balik naik bas.. Sebab tiket AWANDANIA dah menjulang2 harganya... Dalam hati sedikit menyesal..... Sebab.. time RM14 tak nak ambik... InsyaALLAH.. 3 hari sebelum ke sana.. Aku akan booked tiket dari sini....
.



.
Seandainya boleh lapangkan minda menjadi insan cilik seperti ini... akan aku tukarkan diri aku menjadi di saat2 usia macam ni... Ramai yang sayang... Ramai yang bagi perhatian... Dan tatkala menaip ayat2 ini... Air mata aku sekali lagi berderai... Ya ALLAH... kuatkan hati aku untuk menghabiskan sedikit lagi dugaan ini... Dan... tiba2... dalam kotak fikiran aku.... Terbayang wajah arwah AYAH yang tak jemu2 memberi nasihat pada anaknya ini.... AYAH... Aku RINDU..... :'( .... Dan saat ini... aku kembali terasa terlalu kosong dan kehilangan... MasyaALLAH..... (lappy ditutup sedangkan butiran mutiara terus mengalir di pipi... tanpa jemu2....)

No comments: