“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 6 July 2010

04 JULY 2010 Punyer ENTRY...

Ada sapa2 yang penah sampai sini?? Itu addressnya...
.
Credited by Miss Aton... Mujur dia mau snap pic aku sama.. Hehehehe... Moka pocat arr.. Tak makeup pun...
.

.
Citer di suatu petanglah ni... Hari Ahad baru2 ni... Hari tu naper ntah.. Aku letih sangat.. Maybe sebab hari Sabtu malam tu baru je balik dari Shah Alam.. Dan Ahad, terus mai keje... Sampai malam tu kat umah pun dah lewat sangat.. Letih teramat... Maybe sebab FIREFly asyik delay.. delay.. dan delay... Sampai aku rasa.. Nak pitam pun ada... Letih gile!!.. Dan tak sempat betoi2 rehat.. Dah kena attend ke ofis.. Yerlah nak jugak ambik cuti.. Tapi kalau melayan tak larat aku ni.. Bila keje nak settle semua kan???
.
So, sampai kat umah lepas keje tu pun dah agak lewat.. Area jam 6pm++.. Saja lak malas nak drive balik umah... Tapi sesampai ja kat umah.... Sapa pun tak dak kat umah.. Mak pun tak dak.. Sure pi mana2 ni.. Dan time dok relax dalam MY PRIVATE ROOM sorang2 tanpa sempat mandi apa pun.. Tetiba jer Aton call.. Ajak makan kat sini... MIKAMAL... So, aku dengan suka hati terus mandi (time tu.. memang lupa penat dan letih.. janji ada terapi minda leh kuar dari bilik kotak aku tu).. Heheheheh....
.

Hahaha... Tengah ada ais ketoi dalam mulut la ni... Habuan buat ubat batuk... Hemehemehemeheme...
.


.
Sampai saja.. terus order koyteow ni.. Peberet aku ni... Ngan air asam + asam ko kat dalam tu.. Amat masam dan sedap... Aku suka!!... Len kali leh order... Dan ada cite lawak kat sini.. Malas nak taip panjang2 kat dalam ni.. Muehehehehe... Oh ya... Sapa punya akaun semua ni?? Mak laa... Mak belanja aku dan Aton makan kat sini.... Sedap oooo... Leh la sapa2 try kalau lalu kot kawasan Anak Bukit ni....
.

.
Haaa... lepas makan2... Aton kalut sangat nak beli GPS... Memang before ni aku janji nak tanya classmate aku.. Tapi ahri tu bukan tak ingat... Cuma.. kelas baru bermula... dan nak concentrate ngan apa lecturer dok ajaq.. sekali pun... Sebenarnya langsung tak bagi tumpuan pun... heheheh... Dalam hati jeles gak pasai aku tak dapat beli... Dan dia asyik kondem aku sebab henpon NAVIGATOR aku tu screen kecik.. Pastu pakai miles lak bukan kilometer... Eh... tapi aku amat berbangga tau... Even pakai miles.. tapi dah bawak aku ke merata tempat ooo... Dah tau keberkesanan dia kalau nak dibandingkan dengan GARMIN dalam E72 aku yang kadang2 ok dan kadang2 menyakitkan hati sunggoh!!.... Ape2 pun.. tak nak lah bazirkan duit beli GPS ni... Sekalipun dulu macam tergila2 pun ada... Hehehehe... Tahun berjimat cermat lah katakan... Yer ker?? Leh ker??? :P
.


Size screen: 5"
.

.
Laaa... SATE lak ka?? Ni Aton punya kejelah ni... Beli sate ni time lewat malam dah.. Kol 1230 apa kalau tak silap.. Kes teman dia jalan2 ngan mak guna GPS baru... So, balik singgah beli sate ni kat PAK TAT NASI AYAM... So, aku tumpang semulut makan... hemehemehemehemeheme.... Hmmm... Naper tak de gambar mak dan Aton?? Hah!!.. Kali ni entry hanya untuk tuan punya blog jaaaaaa... malas nak boh gambar orang len!!!

No comments: