“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 4 July 2010

Sesi PERSEKOLAHAN Yang Terakhir @ Shah Alam...

Sempat snap 2 keping gambar macam ni... Tapi hanya terpamer 1 ja.. Sebab 1 lagi.. CH telah terrrpadam... hehehehe.... Lepas tanya baru ngaku nooo... hemehemehemehemeheme...
.
Jumaat ~ 2 Julai 2010... Kembali menjalani rutin harian aku... Terbang ke Shah Alam.. Untuk sesi persekolahan aku yang terakhir untuk mendapat 1 lagi schroll... Insya-ALLAH.. Dalam hati, tak sabar rasanya untuk meraikan hari2 dan detik2 itu.. Namun pada masa yang sama... perlu juga memikirkan kesinambungan dan tugasan yang perlu aku galas... Moga dipermudahken segalanya... InsyaALLAH....
.
Masa check-in.. Minta kat kaunter seat yang agak belakang sikit... Sebab aku tak suka bila pilot tu break2... Terasa sampai ke ulu hati aku.. Namun... dok belakang pun sama gak.. Sebab maybe aku bosan menunggu.. tak diberitahu flight retimed.. dari kol 10am bertukar menjadi 1050.. Uhh.. bosankan?? Amat bosan sebenarnya... Hmmm.. apakan daya... Terpaksa jerlah... Mujur ada gak sorang makcik ni yang rajin ajak berbual.. dan aku sekadar melayan.. Tapi lawaknya... Sebab kesan dari pilot yang tak pro sangat tu (cewah.. pandai mengata orang no...)... Aku muntah gak kat PETRONAS area mana ntah... Wakakaka.... perut rasa sebu kot... =)
.
Masjid Shah Alam.....
.



.
Owhhh... Gambar2 kat atas... antara yang sempat aku snap... Sesampainya aku di bumi Shah Alam... Waktu ni dah lebih kol 2pm... Maybe orang semua bersesak2 nak balik semula ke ofis lepas rehat yang panjang.... Esok... akan bermula sesi pengajian aku yang terakhir untuk sem ni.... Tak sabar nak habiskannya... Tapi... leh tak kalau hentikan time untuk hari tu... Sebab tak nak detik2 tu berlalu begitu saja.. Huhuhu... Mana leh masa dihentikan... Huhuhuhu...
.
Dan.... gambar2 kat bawah ni... Eh.. beg apa tu?? Haaa.... Beg camera laa.. Untuk isi D90 aku.... Gift from my CH... Tima kaseh sebab hadiahkan beg camera tu.... Tima kaseh sebab belikan kain 2 pasang untuk baju raya... Beli kat JAKEL Shah Alam... Tapi cuma diberi masa 1/2 hour ja untuk pilih nak yang mana??? Eh... Kuar ngan Norli hari tu pun masa kat Alor Setar... pilih saja dah berjam2.. lom beli lagi tu... Hehehehe... Anyway... Against, TQ CH.... Sebab hadiahkan semua2 ni.... TQ so much.... =)
.


ops... MEKA apa ni?? Owhh... tak penting... Yang penting... Kemas sangat buatannya dan masuk elok2 jer... Lepas ni... senanglah nak heret ke mana2 pun D90... Ishhhhh Bestnya!!!
.
kale BIRU... baru perasan... ada dak macam corak SPIDERMAN?? :P
.
kale MAROON - kain ni lebih 1 meter... ukuran bidang 60... Lebihan kain nak buat baju untuk AIDA... Boleh kan CH???
.
.
Nampak lazat dak ice kacang ni??? Makan kat seksyen 2 ni... Teringat zaman muda2 aku kat sini dulu... Sekitar tu kedai still macam dulu2 lagi... Kedai MARIA... Yang juai alatulis tu masih wujud macam dulu2... Dan dah lama mencari kedai juai nasi ayam tu... Tapi aku pun ingat2 lupa nama kedai... tak leh nak recall balik pun... Heheheh... So, lepak sini dan order ABC SPECIAL ni.... Dalam hati rasa macam pernah makan ABC macam ni.. Tapi di mana yer??? Dan sekarang aku dapat recall balik... Dulu orang panggil ABC Coklat... Haaa... memang di sini lah aku kenali ABC macam ni... Uishhh lama dah.... 10 tahun yang lalu... dan aku kembali semula ke sini... Akhirnya... Dan destinasi seterusnya 10 tahun nanti... Di mana aku agaknya yer??? =)

No comments: