“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 30 July 2010

CAMERON Highlands ~ 2010

Salam to ALL... Specially to my dear CH....
.
Dah lama rasanya tak menjenguk dan membuat titipan something di sini... Mungkin disebabkan macam2 hal yang terjadi sejak kebelakangan ni membuatkan aku tak sempat untuk letakkan any entry kat ruangan ni... Dan last entry tentang FireFLY menyebabkan aku sudah tiada mood untuk mematuk papan keyboard lappy aku untuk semua perkara ni... Cuma di saat ni... setelah menyempurnakan beberapa tugasan aku sebagai student... Aku beralih semula ke sini untuk memaparkan gambar2 ni... TQ to my CH... Sebab creditkan all these picture untuk aku... So, camera kat tangan aku not function untuk entry ni... Maybe in the next entry or chapter yang aku sendiri not sure bila leh update.... Utamakan kepentingan peribadi, kerjaya dan masa depan aku dulu sekarang ni.. huhuhuh... Time is precious!!!.. :P
.


.

Snapping using OLYMPUS DSLR e520... (yang 'e' tu kena guna simbol len).... Hehehe.. Cari tak jumpa lak kat sini... Muehehehehe..... Saja nak tunjuk kualiti pic ni.. Cerah dan terang... So, untuk CH... Jangan ambik hati kalau selalu kondem camera tu... Hehehe.. Gurau2 kan??? Leh kan???... Oh yer.... Sekali lagi untuk kali ke 5 aku sampai di Cameron Highlands ni with CH... Every year memang manage time untuk datang ke sini... Hehe... Sejak 2006, 2007, 2008, 2009 dan 2010... Lagi dua kali pi ngan member KIK yang ditaja oleh Wisma Darul Aman (sebab JOHAN KIK 2009) dan sekali lagi pi ngan family aku last year... Owhhh... Memang banyak sangat kenangan yang terpatri di sini.... Semualah...

.
Berminat menjadi JURUGAMBAR???.... Daklah... cuma berminat untuk merakam suasana2 macam ni jer.... Using olympus dan menggayakan Nikon DSLR D90?? Boleh gitu??? Heheheh... But semuanya datang dari CH.... Hemehemehemehemeheme... TQ CH.....

No comments: