“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 23 December 2015

@ Suka Sucre, Cheras KOLUMPO

11 December 2015 ~ Saya memang mengagumi Dato' Fazley ni sejak kecik lagi... Ada beberapa sebab... Bukan sebab sedap mata memandang ja... Hahaha... Tapi sebab banyak sebab laa... Masa saya skolah dulu, tau dah dia tu pemegang black belt taekwondo.. Almaklumlaa... Minat yang sama... Pastu kalau tak silap dia tu sebaya dengan saya... Dah tu dalam masa yang sama... Dia tu jenih yang Mr. Perfect laa pada pandangan mata saya... Humble.. Bijak... Kaya... Blajaq tinggi... Tapi ada jugak dengaq yang Doctorate dia tak diiktiraf di Mesia.. So berikutan dengan kes tersebut, ada jugak yang kata dia sambung study PhD nya kat UUM.. Tak sure laa betoi ka dak... Tapi kalau betoi pun, baguih jugak sebab serba serbi dan pelbagai ciri2 yang baguih ada kat dia.. Kagum sungguh...

Dalam dok kagum kat dia... Saya jugak kagum dekat wife dia.. Sebab tu lah orang cakap titik tolak kejayaan suami tu kadang2 dibelakangnya adalah disebabkan bantuan sorang isteri... Walaupun educated... Datang dari otak yang bijak pandai dan terpelajar.... Tetap jugak humble... Tak sombong.. Desas desus dok kata dia anak ROSMAH MANSOR tu.. Letak kat tepi la... Kadang2 perwatakan kita tak semestinya mewarisi keturunan... Kan?????

Sebenarnya, kami mendapat jemputan... Kalau ikut operasi kedainya bukak sampai kol 7 ja setiap hari kecuali hari minggu... Tapi sebab menerima jemputan... So, makan free ja laaa.... Kihkihkih..... Ape2puan TQ Dato' Fazley dan ayahandanya atas jemputan untuk kami orang2 Aloq Setaq ni....








































































































Ok... Macam dua beradek dak kami? Nii wife dato' Fazley... Ni saya selit2 berselfie masa kat kitchen bistro tu time yang lain2 sedang bz dok bagi ucapan bagai... Maneh ja muka dia... Kalau orang tak kenai dia sapa, sure orang tak sangka status dia... Sebab dia pun sama2 tolong serve untuk kami... Very humble kan? 

Dan perkataan SUCRE ni adalah dari bahasa apa ntah yang bermaksud GULA.... So suweet nama dia dan sangat unik... 

No comments: