“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 30 December 2015

Ayam Golek LIMA BINTANG

13 December 2013 ~ Dah last day kami kenalah balik ke kampung laman masing2... Perasaan? Dua hari sebelum tu pun saya dah merindukan Aloq Setaq dah... Dok KL tak tau nak buat apa... Habeh2 kuat.. SOGO... PWTC... SUNWAY PUTRA... Bosan... Sebab setiap kali turun dan kuar dari bilik ja... Duit pun turut keluar jugak... Berhantu... Hahahaha.... Kadang2 tu penyedap ayat adalah... Tak paa laa... Bukan selalu.. Sekali sekala... Kikiki....

Tapi sejak Rina datang lepak dan stay 1 malam tak laa rasa bosan sangat... Ada laa geng nak sembang... Nak story2 kegilaan dan kemeroyanan kami ni... Thanx Rina... Walaupun dari spital teruih check in kat tempat saya menginap ni.. At least ada laa jugak time2 kami nak gebang2.. Isu dan hal macam2.. Study.. Peribadi... Sesi cite orang lain... Haishh... Bukan mengumpat na... Tu kategori memang dah kenyataan... Kan????

Malam semua orang kalut2 tengok bola tu... Kami lak kalut jalan2 cari makan kat Nasi Lemak Antarabangsa... Rindu plak beli dan tapau nasi lebih share 2 orang... Makan bersuap hokay!!! Eh.. Bukan dengan Rina laa... Tu kisah dulu2... :P Apa nak kata.... Minum ngan tea o aihhh ikat tepi... Slurrppp sedap.... 

Pagi tu... Saya dan Rina sempat lagi shopping kat Sunway sekali lagi before balik... Sempat beli baju panas untuk trip nak ke KOREA April nanti... Tapi balik2 try kat bilik... Macam besaq sikit... Tunggu tahun depan lagi laa besaq sebab badan koi kuruih... Hahaha... Toyaaa!!!! 

Lepas check out dari Hotel, kami singgah ke Nasi Ayam Nara ni kat Pantai Dalam nu... Ehh.. Betoi ka... Cek ingat2 lupa dah... Alaa area2 RTM tu... Mula2 pi kat tapak lama... Tapi la ni dah berpindah dah... Lupa laa dulu rasa macam mana... Tapi still sedap... Beli tapau wak balik.. Tamak sangat memang laa tak abeh kan?






















































































































































































After lunch... Baru kami submit Rina balik umah dia... Dan copy thesis yang dia buat DRP baru2 ni... Tetiba time tu rasa macam tak nak balik Aloq Setaq pulak.... Hujan sepanjang hari time tu... Hujan... Hujan... Sama ja perasaan time tu... Hujan..... 

Terima kasih Aton sebab support lunch dan sesi tapau.... Dalam seminggu tu.. Memang makan ja... Makan dan teruih makan.... :P

No comments: