“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 18 December 2015

Saja-Saja, SUKA-SUKI...

Salam JUMAAT... Penghulu segala hari... Ok... Cik M dah kembali ke teratak Cik M... Syukur alhamdulillah... Dari KL hari tu selama hampir 1 week, balik rest sehari kat umah... Aktiviti mendobi dan kembali meneruskan keje kat Langkawi... Cepatnya masa berlalu... Hari ni ambik mood untuk settlekan mendobi untuk trip ke Langkawi selama 3 hari 2 malam lepas dan menaip 1 entry untuk personal collection... Nanti ada masa, nak update cite kat KL lagi dan jugak tentang seminar kat Langkawi.... 

Thanx sebab sudi menjenguk laman usang ni... Laman yang tak laa ceria sangat tapi sangat2 manjadi kesayangan saya... Hihi... Tahun 2015 pun nak say babai dah... 2016 pulak tak sabaq2 nak menjengukkan muka... Moga tahun 2016 ni menjanjikan hari2 yang lebih indah... Amin... Amin.. Amin...


Gambaq kat atas, masa kat rumah Rina, my bff.. Cantik kan hiasan dalam ni? Nanti kite story2 lagi ek.. Ada yang rindukan saya tak? Choiihhh... Perasan sungguh... Tapi, saya rindu awak!!! :P

No comments: