“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 7 December 2015

26 November 2015, Perginya Seorang WALI

26 Nov 2015 baru2 ni, jam 140 pagi, maka berakhirlah perjuangan hidup seorang lagi wali kami iaitu arwah Paklong (abang sulung kepada arwah ayah).... Yang kami adek beradek pangge Paklong.... Setelah bertarung nyawa hampir sebulan di HSB... Akhirnya Paklong pergi meninggalkan kami.... Perginya seorang bapa saudara yang merupakan wali kepada kami menggantikan arwah ayahnda kami yang telah lama meninggalkan kami sejak 2006... Al Fatihah untuk arwah Paklong... Moga ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman... Amin.....















































No comments: