“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 29 December 2015

Lappy VAIO Dah SEHAT...

Kihkihkih... Alhamdulillah... Alhamdulillah... Walaupun tak sukses amat... Yang penting bergrak laa... Slow ka cepat ka kita lepaq belakang tau... Yayayaya.... Tadaaaaaaaaaaa......... Alhamdulillah, Cik Ijau dah bernafas balik... Tenkiu kepada pelaksana2 yang dah sudi2 menngodek2 benda alah ni.. Adeih... Kalau dak, Cik M dok kena keja kilek laptop ACER tua tu sana sini.. Tapi hat tu jugaklah yang banyak berjasa dan cemerlangkan pengajian MASTERs Cik M dulu... So, silalah kenang jasa2 baik si ACER tu na... 

















Tak suka nak celoteh banyak sangat hari ni... Satgi petang nak kena attend meeting dengan Ketua Sektor plak... Dah dapat hint dah.. Masa meeting memang laa melenggang bawak note dan planner ja... Balik mai after meeting tu sure keje belambak dok tunggu... Waaa bestnya... Best sangat lahh kan? 

2016, tak tau why so excited sangat nak tunggu tahun nu... Hari ni dalam group wasap famly dan kengkawan dan bz2 cakap tentang pelarasan ASB punya keuntungan tu... Cik M? Tersenyum ja... Sebab... Apa yang ada tu syukur jer lah... Buat masa la ni... Allah berikan rezeki dan nikmat kesihatan tu yang paling membahagiakan... 

Tahun depan... Nak kaya!! Nak berjaya dunia akhirat... Minta2 dapat jadikan penamat nak pakai TOPI BULAT... Nak happy2... Nak buang yang keruh, geruh semua2 lah... Haiii 2016.... I miss u... Mmmuahhhh !!! 


No comments: