“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 11 March 2015

SMKAK @ Hari Terbuka ASRAMA

06 Mac 2015 (Jumaat), Wahhh… Keje non stop nampaknya Cik M… Kebetulan on call duty jaga booth kat SMK Agama Kedah… Mungkin sebab rumah tak jauh dari situ so kena on call tetiba… Lama dah tak buat keje ujung2 minggu ni… Best laa jugak sekali sekala kalau kena dengan teamnya tu… Kalau tak kena geng memang tak best laaa jawabnya….

So, dari pagi sampai petang berkampung kat SMKAK ni… Panaih aiiii…. Depa Cuma buat khemah kat padang ja… Pagi tu ok lagi… After solat Jumaat tu… Menitik peluh dari kulit… Cik M dah laa tak bopa nak cerah… Hahahaha…..


Kebetulan SMKAK buat Hari Terbuka Asrama… Sekali ngan kami2 dok beli makanan macam2 kat situ… So, tu macam mana badan nak kecik? Hahahaha….. :P Pakai dak dah la… Jom, tengok gambaq kami… Kat situ ada macam2 laa… Booth dari luar tak laaa banyak sangat… Adalah beberapa… Selain PPAK, ada PTPTN dan orang check mata… Tak pusing pun… Pusing kat gerai makan2 ja untuk tujuan pembinaan otot… Hahahah…..

Ohh.. Ohh... Ohhh... I feel like Diva... Like CT Nurhaliza... Adei... Berangan sekejap... Jangan marah arr.... Lawak2 di hari mulia... Hahahahah....
































































































































































































































































No comments: