“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 16 March 2015

Perihal WEEKEND @ Last SATURDAY

Sejak mak sakit… Dah tak de peluang atau tak de lagi istilah nak bangun lewat2 lagi…. Banyak dugaan yang Allah bagi sejak 2014 sehinggalah bertimpa2 pada tahun 2015 ni… Dan kesannya banyak jugak dalam hidup saya… Sekalipun letih dengan keje2 rumah… Letih dengan hal2 di pejabat… Tertunggak hal2 study… Tapi Allah itu bukan sengaja2 menduga… Allah berikan pengajaran dan hadiahkan sesuatu di sebalik apa yang diduganya… Alhamdulillah… Saya redha sangat2….

Ni lah namanya kehidupan… Kalau kita bijak mengatur jadualnya, pasti Allah permudahkan jalan itu…. Sabtu lalu, 14 Mac 2015, anak2 balik… Maka riuhlah umah… Riuhlah bilik… Dengan tempias suara… Dengan arahan itu ini… Dengan memunggah macam2… Hanger baju.. pengepit kain.. Macam2 laaa… Hahaha…. Tapi yelah… Itu semua kan hiburan…

Kakak Zara semakin manja… Sampai ja depan muka pintu lari2 peluk teruih… Ohhh Kakak… Hilang penat Maklong… Hehehehe….

Banyak jugak yang dah settle hari tu… Beli barang2 basah untuk dapoq… Beli makan2 untuk bekfast… Dan jugak siap cuci keta… Cuma, sedikit terkesan di hati… Tak dapat bawak kakak Zara jalan2 petang tu… Maktok tak sehat… Maklong pulak… Banyak keje nak kena settle… 


































































































































































































ABC... Haha... Akhirnya... Tercapai gak hasrat nak ABC... Macam orang mengidam pulak... Sampai nak bebai2... Hahaha.... Oh ya… Maklong tengah survey2 ticket murah… Nak melancong… Jom… Sapa yang nak ikut Maklong??? Ada ker?? Meh2…. 





















No comments: