“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 9 March 2015

Terasa Bila DIRI Disayangi ..... :')

Okeh!! Baru settle mesyorat AJK Bengkel SMART Solat dan jugak AJK BAKEB untuk beberapa aktiviti yang dirancang… Especially sukan di Sarawak dan jugak berkaitan dengan Famly Day PPAK… Erkkk…. Rasa sakit kepala hari ni… Maklumlah lately ni asyik bangun over awai dan tido lak lewat… Kalau laki kaya… Tak mau dah keja!! Nak dok kat umah ja buat keja2 umah… Tak de laa STRESS nak pikiaq apa2… Selain buat yang terbaik hal2 berkaitan dengan rumahtangga!! Haha.. Cewah… Maka…. Beruntunglah sapa2 yang laki tak bagi keja soh dok kat umah ja tu… Selain kumpul pahala, dapat uruskan hal famly… Boleh gitu???

Hari ni rasa mai keja pakai baju ngan tudung tak match… Tapi ok, sebab tak dak sapa pun yang tegoq… Hahahaha.... Tq laa pada staff yang membantu uruskan hal susun atur di auditorium... Esok dan lusa Cik M dan staff yang sewaktu dengannya akan menerima kunjungan dari adik2... So, kita create story nanti tau.... 

Ok saja ja update... Nak buat keja dah... Keja belambak kot.... :P




















































































Tadaaaaa..... Sign nama dah ditukar... Yang lawaknya, mula2 staff yang tukar ni masih kekalkan KU Multimedia... Sebab dia ingat guna perkataan kedua2 tu... Tudien... Jenuh tamak kosa nanti orang cakap kat saya... So, terus dia buang label nama tu.. Sekarang KU Multimedia kan dah dimansuhkan... So, hat yang ni pun... Dah ada anak ramai... Apa2 pun.. Saya hepi macam ni....


No comments: