“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 25 March 2015

Dear MOMMY... Happy Birthday ~ 57 Years

Alhamdulillah… Baru sempat pulak mengupdate blog ni… Kelam kabut sikit… Kalut dengan macam2 hal yang perlu didahulukan… Syukur, after 9 days @ HSB… (16 Mac ~ 24 Mac 2015) Mak dah discaj petang 24/03/2015… Malam tadi sampai ja umah, saya pulak demam… Menggeletar seluruh badan… Tak dapat nak buat apa2 pun… Tido ja… Bangun makan ubat dan tido kembali… Hari2 air mata berguguran… Sedih kadang2 tu atas perkara2 yang remeh dan sepatutnya dianggap bodoh ja semata2… Hihi… Biasalah kan.. Emosi tak stabil… Atau dengan kata2 lain yang agak comel… ‘Alam tak menentu’… :P

22 March baru2 ni birthday mak ke 57 years… Selamat Ulangtahun Kelahiran MAK… Walaupun kali ni agak berlainan… Tapi, kami tetap memperuntukkan masa untuk celebrate bersama2 dengan mak… Alhamdulillah… Mungkin tak meriah dengan anak cucu macam selalu… Tapi kali ni ditemani dengan jiran2 dalam wad dan nurse2 serta staff2 yang lain… Sangat comei kan?... Moga mak terus2 diberikan kesihatan…. Amin… Amin… Amin…


Pada yang berkesempatan menziarah.. Terima kasih atas kunjungan kalian… Dan pada yang mendoakan dari kejauhan serta memberikan kata2 semangat… Budi dan ihsan semua tak pernah kami sekeluarga lupakan… Alhamdulillah….. Syukur….






































































































































































































































































































No comments: