“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 4 March 2015

CIK M Bertukar TUGAS Lagi?

Bismillahirrahmanirrahim....
Ingat nak update yang len dulu... Tapi tak jadi... Kita update cite terkini hiburan sensasi dulu na..... :P

Semalam,  masa lunch kat Mc D dengan kawan2, dapat wasap menyatakan sila bersedia untuk bertukar unit dan merge unit… Ohhh… Terus terbayang barang2 dalam ofis hat berlambak tu… Macam mana mau angkat… Adeh… Kena tukar lagi ka? Errkkkk…..

Dan, petang tu dapat surat berkuatkuasa serta merta bermula hari ni 04 Mac 2015…. Tak pa… Alhamdulillah laa mana2 pun… Cuma sebelum ke Multimedia, saya memang stay di Rujukan… Dan Lepas dok Multimedia selama 1 tahun 2 bulan, terus ditambah satu unit lagi iaitu mengambil alih Unit Rujukan semula… So sekarang stay as Ketua Unit Rujukan di mana unit multimedia dimasukkan ke bawah Unit Rujukan… Dan hanya sorang pegawai… Staff? Staff saya sekarang seramai 4 orang dari Unit Multimedia, 5 orang dari Unit Rujukan dan 2 orang yang ditempatkan sementara waktu dalam keluarga besar kami… Dan campur semua2 termasuk saya… 12 orang… Hahahaha…….


Sila memberikan kerjasama dengan Cik M ya anak2….. Inshaa Allah kita gabungkan keje2 dalam suasana aman damai dan sentosa… Buleh gitew? Terima kasih jugak pada BOSS yang memberikan kepercayaan…. Walaupun bidang kerja bertambah lebih besar... Saya akan cuba melakukan yang terbaik....
































































So sekarang ni, Dah tak jadi KU Multimedia dah... Sebab Multimedia sudah berada di Unit Rujukan... Mungkin post ni akan diturunkan dalam sedikit masa lagi.... Sila abaikan keadaan bilik kerja saya yang dah sopa tadika tu... Hahahaha...... 

Fikir2 yang positif saja... Allah bagi kita atas apa yang kita mampu.. Jadi selayaknyalah sila bekerja dengan hati yang terbuka, tenang... Dan paling penting ambik tanggungjawab yang diamanahkan dengan sebaik mungkin... Amin......

Unit Rujukan? Saya memang suka... Tapi Unit Multimedia... Saya sayang sangat2... Dan bila kedua2nya bergabung... Saya pasti akan sayang ketat2... Kikiki..... Tolong bekerja bersama saya yaaa anak2...... (Teruih rasa tuanya diri ni) Hakhakhak!!!!




















Dan, yang paling penting, semoga saya dapat membahagikan masa sebaik2nya untuk mak dan adik di rumah sebagai Ketua Keluarga dan pemutus segala keputusan... Serta, kerjaya saya di PPAK berjalan dengan lancar... Sekaligus maju dalam bidang pengajian saya dalam peringkat terakhir ni... Inshaa Allah... Amin... Amin... Saya yakin, Allah telah merencanakan yang terbaik untuk diri saya, keluarga, insan2 di sekeliling saya dan jugak masa depan saya.... Alhamdulillah.... Syukur......

No comments: