“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 22 December 2014

Part 04 ~ ZARA @ Regalia, Ikea dan Tentang Cite TEDDY Kambing!!!

27.11.2014 ~ Ohh.. Entry kali ni macam panjang laa sikit nak story… Bermula dari Regalia… Ke Ikea.. Dan tamat di Regalia semula… J… Fuhhh Sonoknya!!! Macam biasa… Zara memang tak susah nak layan dia… Tak banyak karenah… Cuma satu je perangai dia yang buatkan saya agak stress kadang2 ialah malas nak mandi… Adeh…. Puaih laaa nak bagi dia mandi… Sebab tempat mandi kat sini agak besaq… So, tak berani nak paksa2 dia… Dia lari sana sini… Takut licin jatuh… Kecuali menjadikan dia mudah mandi kalau dalam pampersnya terisi bahan buangan… Uwekkkkk… Dan dengan sendirinya dia akan berkelakuan rela hati nak mandi…. So, kadang2 macam ok jer… Kadang2 puaih nak pujuk… Hahaha….















































































Hari ni masa agak ok2 sikit…. Kami plan nak ke Ikea… Aktiviti wajib bila sampai kat sini… Dulu ada donlod dalam tab Papago… Disebabkan slow sangat, pandai2 ja tangan ni pi restore balik…. Haaa… ambik ko!! Cuma la ni kan henpon leh donlod benda yang canggih2… So, saya pakai WAZE jalaa untuk ke Ikea… As usual… Tak dak laa shopping banyak sangat… Pinggan Ikea yang kale2 tu wajib… Tu habuan nak buat small party kat ofis… Senang nak simpan… Kot2 ada rezeki lebih, leh laa belanja kawan2 kan??? So yang tu ja beli… Yang lain2nya tujuan utama adalah untuk makan2 meat ball dan chicken wing kat Ikea ni… Easy!!!! 


















































































Saya pulak, suka sangat apa2 mainan pun ala2 teddy ni… Sampai ke tua macam ni pun dalam bilik dok tersusun lagi… Jadi perhiasan ja… Eeee… Tak baik… Tau tak baik… Tapi dok buat jugak… Huhuhuhu… Nak bagi kat Zara dan Humaira untuk main2… Rasanya takut Ummi dia marah… Kalau Ummi dia buang… Lagi laa sayang… So setiap kali Zara balik umah Maktok… Dia angkut semua2 teddy tu main… Haa.. Senang… Maklong dah laa ‘kudukut’ teddy dia… Semua orang hadiah kot… Mau tak sayang…. Yang paling best dalam banyak2 teddy yang ada dalam Ikea tu… Dia cuma nak anak KAMBING putih tu…. Hahaha…. Lega Maklong…… So, ada laa 3 ekoq yang melekat kat dia… 1. Cik Kudong (ni BF hadiah dulu2 masa study MASTER… Beli kat epot Subang), 2. Bear bear 3. Kambing Muehehehe…. Comey kan???
















































Dan, malam sebelum tu Aton nak menunjukkan kehebatannya nak lukis inai kat tangan saya… Tengok!! Apa dia buat? Nasib baik sat ja… Kembang setaman lukisan dia tu… Hudohhh aiiiii…. Choyyyy!!! Tapi tu lah 1st time saya membenarkan orang melukis inai di tangan… So, confirm bila kawen nanti nak pakai inai biasa2 ja…. Tak mau lukis bagai… Dah laa tak segak… Tangan plak hudoh… Muehehehe…..






















No comments: