“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 18 December 2014

Ceritera Di PENANG....

Best!!! Coti2 dengan famly!!!

22.11.2014 ~ Kami sebenarnya tak de plan… Kebetulan minggu tu saya dan mak ke Penang (Umah Eimien).. Jadi, cuti ujung minggu digunakan sepenuhnya… Tujuan asal tu nak kidnap ZARA BATRISYA  balik ke Alor Setar sebab lepas tu saya akan ke KL dengan Aton… Memang nak bawak dia sama… Dok sedia2 janji nak bawak pi Kolumpo… Tanya dia pun siap angguk2 lagi… Kekeke… Comel kan??? Kecik2 dah jalan merata… Untungnya…. Tak macam saya dulu2.. Kalau nak pi mana2 kena skolah rajin2 dulu baru ada peluang… Itu pun ikut rombongan sekolah…. Dapat dok Ipoh pun, sebab kesan result PMR… Hahaha… Itupun, masa SPM rasa2nya tak lah memberansangkan… Hahahaha….. 

Trip kami kali ni ialah di Penang... Taman Burung yang letaknya beberapa minit ja dari umah Eimien... Pastu, dari situ menaiki feri untuk makan pasembur di Padang Kota dan seterusnya, balik ambik keta dan kidnap Zara ke Alor Setar... Hahaha... Walaupun ujan.. Tapi best... Mencabar sungguh mata saya time drive tu...

Wink2... Sempat dating dengan bf lama masa beberapa hari di Penang.. Kikikiki....






































































































































































































































































































































































































No comments: