“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 22 December 2014

Part 03 ~ ZARA 1st DINNER @ DYNASTY Hotel, KL

Hihihi.... 26.11.2014 ~ Mak selalu pesan… Nak ke mana2 kena isi perut dulu… Tak mau bila pi tempat orang dok melahaq… Dengar macam bunyi kasar sikit kan? Melahaq tu Bahasa orang Kedah… Kalau di pinda ke Bahasa yang lebih berhemah… Ialah… Apa ya?? Kebulur kot…. Hahahah…. Sebab ada anak kecik ni… Saya awal2 lagi bekalkan apa2 yang patut untuk isi perut anakanda ni… Dan pastinya bekalan susu pun kena bawak laaa…. Walaupun Zara sudah besar… Tapi kena jugak prepare… Takut2 makanan kat situ tak sesuai dengan perut budak2 kecik ni….
















Oh yaaa!!! Ni 1st time rasanya Zara attend dinner kat hotel… Rasanya laa… Kalau parents dia tak penah bawak sebelum ni… Meaning ni 1st time laa… Kalau breakfast kat hotel tu… Dah banyak kali dah… Maklong dan Makngah dia kan suka mengusung budak ni…. So, terbiasalah macam tu… Bukan apa… Saya masa kecik2 dulu tak penah attend makan2 kat tempat macam ni… So, ada anak menakan ni, kami lah yang pulun over mengalahkan parents dia… Teruk sungguh!!!!




After makan2 malam tu, kami ambik taxi balik ke Regalia semula… Jarak hotel ni tak lah jauh… Tapi bila memikirkan ngeri nak parking kat Dynasty ni… Sebab parking dia sempit… So ambik taxi/cab adalah yang terbaik…. Zara lena dari hotel lagi… Berat kot nak dukung dia….






































No comments: