“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 2 November 2014

OMG!! Dah NOVEMBER Rupanya!!!!

Its NOVEMBER !!! Ya Allah... Cepatnya masa berlalu... Rupa2nya dah 2 bulan tak menjengah muka SV... Meaning 2 bulan jugaklah meninggalkan sesuatu yang sukar ditinggalkan.... Alhamdulillah... Bukan senang untuk berdiri dan pasrah seperti keadaan sekarang... Tapi apakan daya... Tiada pilihan... Kalau boleh dibuat pilihan... Tak nak lah saya memilih jalan sekarang... Tak nak... Tak nak... Dan tak nak... Tapi apa buleh buat... I have no choice!!!!

Hello NOVEMBER... My wishing... Please be nice to me.... Janganlah dibebani dengan benda2 yang boleh merosakkan kepala ni... Bagilah peluang nak bersenang2.... Dan paling penting... Moga terus2 berjaya dengan apa pun yang diceburi.... Tolong naa........

Jom jadi lebih sehat... Jom jadi lebih cantik... Jom jadi lebih tabah dan menyerlah..... Amin...... 

Masih mencari masa nak update entry yang dah banyak menjadi BASI... Tulon... Tulon... Tulon....










































































No comments: