“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 17 November 2014

APAKAH Puncanya?

Tudia.... Tajuk yang tak de kaitan dengan isu hari ni... Hari ni... Pagi2 mai ofis ok ja... Punch tepat kol 8... Naseb baik... Suppose baju ni iron sebab nak pakai untuk esok bagi Majlis Mesy Agung BAKEB... Tapi bangun ja pagi tadi rasa teringin nak pakai... Sungguh lawak... So, esok pakai ja baju yang dah iron untuk seminggu ni.... Tak larat!! Tak bermaya... 

Tadi dapat PM dari orang jauh... Tanya study macam mana... Memang tak laa... Malas kot la ni... Adeh... Hari ni banyak yang sakit!!! 

  • Kaki sakit... Malam tadi terpijak tudung botoi... Tapak kaki sakit sampai ke hari ni...
  • Badan berangin (baru terasa badan ni dah tua....)
  • Mengantuk yakmat......



























Tetiba... Kak Nurin ajak ambik gambar @ my office ni.... Untuk apa ni? Promosi pemakaian warna baju sedondon agaknya.. Hehehe... Tetiba hari ni ramai lak yang pakai baju tema kale yang sama... Ish2... :P Dan lunch tadi terpaksalah saya beli asam ni untuk bekalan supaya senang nak mambuang... Adeh... Sentap!!! 

Oklah... Rasanya mengantuk kat mata ni pun macam dah nak hilang sikit... Alhamdulillah... So, just prepare untuk apa2 yang penting event esok.... Moga2 dipermudahkan... Amin.....

No comments: