“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 6 November 2014

FAMILY Trip @ Taiping ZOO

Bismillahirrahmanirrahim....
25 Oktober 2014 ~ Baru berkesempatan... Dok membilang hari nak update pic ni... Dalam entry percutian kami sefamly... Tak lama... Bermula dari 25 - 27 Oktober... Saya sambung cuti 2 hari... Untuk kongsi masa dengan famly... Alhamdulillah... Perjalanan percutian kami pergi balik berjalan dengan sebaiknya... Walaupun... Ada yang tak dapat dielakkan berlaku....

Saya dari A/S dan sebuah keta lagi dari Penang... Kami adek beradek semua p... Tapi masa kat Zoo Tepeng ni... Ikhmal tak de.. Sebab lepas ni baru nak gerak ke Sri Iskandar untuk jemput Ikhmal bagi ke destinasi seterusnya....

Tak nak story panjang2... Sebab tak larat nak menaip.... Cuma kami naik tram... So nak snap gambar binatang agak kurang memuaskan.. Ada cuma malas nak masukkan dalam ni.. Mesti semua dah tau kan rupa bentuk macam mana.... 

Tiket masuk rasanya untuk dewasa RM16... Tapi kami dapat percuma jer.. Sebab my cousin yang blanja... Tq Art dan Kak Ann... Dia orang memang dok di Tepeng... So, sebab slalu masuk sini.. Dia orang just drop sebab nak bagi tiket je... Tq2...

So, sila jenguk gambar2 bawah ni... Tq sebab singgah pandang.... 

















































































































































































































































































































No comments: