“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 10 November 2014

Happy BIRTHDAY Eimien ~ 26 Years Old @ Cameron HIGHLANDS

Happy Birthday Eimien!!! Hapi besday yang ke 26 years... Age macam ni dah ada 2 orang anak.. Bestnya!!! Sepatutnya celebrate pada 25hb tapi disebabkan kami mendarat di Cameron lewat malam akibat jammed yang teruk.. So baru berkesempatan celebrate pada tarikh ni... Tak pe, lewat sikit pun ok tapi yang penting tu ingatan kan? Ngeeee.... Seperti yang saya cakapkan sebelum ni, kek dah rebah... Hahaha.... Tapi tetap kami celebrate!!! Kek beli masa kat Seri Iskandar... Just imagine terperangkap dalam jammed lagi... So jadilah rupa bentuk macam dalam gambar di entry ni.... 











































Dan, after makan lunch yang kami beli kat kedai area Tanah Rata ni, dan siap mandi solat semua... Maka, bergegaslah kami meninggalkan apartment ni pada jam 4 pm jugaklaa.. Ada lagi beberapa tempat kami plan nak singgah... Sure lewat malam baru sampai kat Seri Iskandar ni... Huwaaaaaaaa....

Apartment kami sangat selesa... Dan pasti saya akan repeat lagi untuk datang ke sini... Walaupun tak sempat jumpa tuan rumah... Tapi layanan baik sekali... Tq Pakcik Din dan Makcik... @ Apartment Anthurium, Cameron Highlands....
















































Hikhikhik.... Cuba tengok apa jadi kat keta Eimien... Bukan hadiah hari jadi ni... Hari jadi kena kuarkan duit lebih lagi ada laaa.... Habuan laaaa abang oiiii..... Yang penting perjalanan kami semua selamat.... 

No comments: