“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 29 October 2014

Hari Penternak dan Peladang @ TAMAN JUBLI Alor Setar

Hari Rabu lepas, 22 Okt 2014, cuti DEEPAVALI terus gegas ambik cik Zara... Pagi tu mulanya tak nak ambik dah... Tapi bila cal je tanya "kakak nak tengok kambing tak?"... Terus dengar suara dia cakap "hmmm"... Adehh laaaa.... Bukan boleh dengar suara halus dia tu... Terus gegas ke Penang... Bertolak dari rumah pun dah lewat... Siap singgah merata lagi... So sampai di Permatang Pauh kol 7 malam... Dok lama jugak... Dan kol 11 malam... Terus bergerak ke Alor Setar.... Sampai dekat kol 1 pagi jugak... Zara buat perangai sebab terkejut kot kidnap dia malam2... So, kol 3 pagi baru dia lena... Adeh... Esoknya saya keja... Payah jugaklaa nak bangun... Kikiki....

Dan Jumaat, minggu yang sama... Bawak Cik Zara ke Hari Peladang dan Penternak... Tahun ni... lebih meriah boothnya dari last year... Tapi sebab cuaca sangat panas terik... Plus ngan Zara yang berwajah masam mencuka... So, taklah pusing merata sangat.... Gambar saya? Mana ada.... Tak de sapa nak tolong snap kan.... Kikikiki....

Yang bagusnya anak ni... Tanya ja... Nak apa.. Semua tak nak... Belon tak nak.... Patung tak nak... Dan Maklong senyum simpul... Legaaaaa...... :P














































































































































No comments: