“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 29 October 2014

ZARA @ Office PPAK

Last week 23 Okt 2014, adik saya mai hantaq si budak comot ni kat office time lunch... Sebab Khamis kami orang Kedah yang keje gomen beroperasi sampai 330pm ja.. So tak menjadi masalah laa bila kena jadi tukang ngasuh dia... Lagipun.. Zara slalunya bersikap ok2 ja... Dia tak lah nakai sangat pada permulaan masa2 awal tu sebab belum kenai dengan orang2 di sekitarnya... Jadi bila si Makngah bekalkan makan untuknya lagi laa Maklong rasa lega sebab tak perlu tergesa2 cari makan lagipun kat luar time tu hujan renyai2... Kang bawak anak ni... Demam pulak... Kekekeke...

Haaa tudia..... Kakak sangat baik dan pemalu pada awalnya.. Tapi bila dah masuk ke separuh masa pertama... Lagaknya bertukaq... Habehlaaa ofis Maklong sayang oiii...... :P

Balik tu, bawak dia ke kedai tukar tayar keta plak... Siap lena dengan jayanya lagi... Jenuh nak mengangkut dengan dia plus bag bagai... Mujur kedai kawan2 dekat.. Sempat lepak2 sementara menunggu tayar ditukar... So, terbang melayang2 duit Maklong... Kikikiki... Takpa, janji selamat kan? Kalau bukan sekarang pun... Nanti2 kena jugak.... Kan?????

Dulu masa skolah2 saya cuma berangan nak keje ada bilik ofis sendiri, telefon dan komputer... Haa... Ni ja laaa yang dapat... Alhamdulillah.... Ada jugak keja... Kan???




















































































































































































































No comments: