“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 1 October 2014

Dear OCTOBER, Please Be NICE To Me !!!

Hihihi.... Bz yakmats... Sampai tak sempat nak update BLOG.... Ni pun masih ada orang kuaq masuk bilik saya yang semak ni.. Semak tapi sejuk.. Sedingin hati saya time ni... Tengok macam2 aksi sekarang ni... Lucu pun ada... Kihkihkih....



















Rindu jugak nak update blog ni... Banyak waiting list ni... Oh ya... Kejapnya masa berlalu.. Dah Oktober... Lately ni ada insan2 yang sedang berpewatakan MEROYANs... Tak larat nak baca wasap mai masuk... Sampai tak kira time... Time maghrib ka... Sebelum subuh kaa.. Subuh kaa... Ishhh.. Pelik sungguh... Nak start taip2 bahasa omputeh... Kang saya plak menjawab dalam bahasa yang tak bopa omputeh nanti, baru tau!! Tak tau apa dia nak... Tak tau apa yang dia dok fikiq2... Sedap dok buat perangai macam tu... Saya jadi malas... Malas nak layan... Bukan apa... Nanti kita jadi bodoh sropa depa jugak... Be patient dear dengan manusia yang spesisnya macam tu.... Kalau kita nak menilai balasan tuhan untuk seseorang... Cermin2lah diri kita dulu... Andai kita baik.. Taklah kita buat perkara melulu yang akhirnya akan memalukan diri sendiri jer.. Kan????? Tapi saya akur... Mana ada manusia yang tak pernah membuat salah dan saya tak terkecuali... Cuma janganlah menyalahkan orang lain tanpa mencermin diri kita terlebih dahulu... Hmmmm......

Malas laa nak layan.... Buang masa jer.... Dok kat umah tak buat apa2 leh laa nak buat macam2... Kita ni yang masa 24 jam pun tak cukup... Ada ka masa nak melayan sikap dan perangai orang macam tu... So... Please laaa... Bukan apa... Takut nanti yang malu kita sendiri ja... Sebab orang yang baik slalunya jarang menunjuk kebaikannya... Yang slalu nak tayang kebaikannya... Yang tak dak keja... Dok saja.... Hahaha... Terasakah?? Naseb laaa....

Lebih baik sempurnakan kekurangan yang kita ada dengan banyak membaca buku2 atau madah2 yang berbentuk self motivation... Dan yakinkan diri yang semua yang ada pada kita adalah milik Allah... Tak perlu tamak2... Auuummmmmmmmmmmmm........ Kihkihkih....

Oklah... Nak kena stop dulu ni... Curi2 masa after office hour nak update sikit belog yang nak berhabuk dah ni... Fuh fuh.... Balik dulu naaaa................... K bai!!!

So, October.... Tolonglah berlaku baik untuk saya... Saya dah penat... :)

No comments: