“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 20 October 2014

BIAR Terus REBAH Tetapi BUKANNYA Mengalah...

Hari ni... Hari ni 20 Oktober 2014, baru nak mulakan mengemas ofis... Baru ja nak berjinak2 bukan nak menghias ofis tetapi nak clearkan apa2 dokumen yang berselerak atas meja... Lama tak update dalam blog... Banyak entry yang dah tertinggal... Entry yang saya rasa best2... Tapi nak kembalikan mood tu telah tiada... 

Sikitlah... Sikit2 merubah jugak perjalanan hidup saya.... :) Sikit ka? Nak cakap banyak... Tapi untuk apa lagi... Marah? Tak taulah... Sebab saya macam kurang mengenali diri sendiri sejak akhir2 ni... Tapi perlahan2 saya sudah melepaskan apa yang bukan lagii menjadi hak saya... Ikhlas ka? Tak tau la... Ikut masa ja... Ikut kemampuan ja... Ikut keadaan ja... Yang pergi.. Pergilah... Yang ada lagi.. Adalah... Tapi... Seperti ingin mengucapkan TERIMA KASIH pada diri sendiri... Dan jugak ucapan TAHNIAH untuk diri sendiri jugak.. Sebab sekurang2nya saya dah berjaya... Berjaya pada sesuatu perkara yang sebenarnya saya tak ingin pun.. Tapi anggap ja ALLAH sayangkan saya... Allah nak saya lebih menjadi diri saya....

























Terima kasih pada sesuatu kenyataan pahit yang perlu ditelan... Sungguhpun ianya sangat sakit... Tapi itulah ketentuan...... Dan... Berdirilah kini seorang hamba ALLAH yang semakin menumpukan perhatian kepada apa yang berada di hadapannya dan bukan khayalan... Tolong bantu hambamu ini Ya Allah....

Waiting for my honeymoon with the one i love most!!! Cant wait that moment!!!!


No comments: