“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 7 October 2014

Eidul ADHA 1435 H ~ Antara Sambutan Raya dan Erti KORBAN

Salam Eidul Adha 1435 H....

Bukan nak tayang gelang... Baru terperasan kesan percikan minyak... Sakit dah tak terasa... Oh ya... Banyak entri yang tak terupdate... Super Duper BZ... Tapi nak jugak update tentang hari raya... Bercuti selama 2 hari... Banyak masa diisi dengan family... Apa yang anda faham dengan erti pengorbanan? Banyak yang kita leh kupas kalau nak dibincangkan dengan makna pengorbanan yang sebenar... Moga Allah mempermudahkan jalan hidup kita... Dan anggap ujian yang datang adalah ketentuanNYA mengikut kemampuan kita untuk mengharunginya... Syukurlah... Sekurang2nya Allah masih memberi peringatan kepada kita... Sebagai tanda sayangnya pada kita.... Amin....

Antara gambar2 sepanjang dua hari Hari Raya Eidul Adha.... 





























































































































































































































































No comments: