“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 31 August 2012

Salam KEMERDEKAAN Yang Ke-55














Bismillahirrahmanirrahim....
Assalammualaikum wbt....
Selamat Menyambut Ulangtahun Kemerdekaan Malaysia yang ke-55... Slogan tahun ni adalah JANJI DITEPATI.... Alhamdulillah... Kita diberikan kudrat lagi untuk menyambut hari kemerdekaan seperti tahun-tahun sebelumnya... Semakin hari semakin maju negara kita sekalipun adakalanya macam-macam perkara yang kita dengar saban hari.... Bagi diri saya, tiada yang lebih baik selain ingin memajukan diri sendiri... Dan sebelum membantu memajukan perkara lain, saya terlebih dulu kena majukan diri sendiri...

Mengambil peluang sempena jatuhnya ulangtahun kemerdekaan dalam bulan Syawal 1433H dan juga jatuh pada penghulu segala hari iaitu hari JUMAAT... Diharapkan semoga saya lebih bersikap dewasa... Lebih tabah... Lebih banyak dikurniakan kebahagiaan dan kekuatan... Dan tidak dipergunakan oleh insan-insan lain... Lebih maju dalam segala-gala hal... Dan macam-macam lagi yang tak terungkap di sini... InsyaALLAH..... Amin.....

Untuk lebih maju... Kena MERDEKAkan hati dan jiwa sendiri dulu... Tidak terikat dengan hal yang boleh membelenggu diri... Jom!!!

No comments: