“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 1 August 2012

PARASAILING @ Feringgi Beach....

Ekekeke.. Hi.... Ohhh... Lagi lama gambar2 ni tersimpan rapi dalam folder... Dan paling utama, ianya tak mungkin dapat dibuang kenangan yang sangat2 mencuit perasaan ni.... Kisah tersimpan di penghujung Mei yang lalu sewaktu saya dan family berkesempatan ke Penang dan stay di Feringgi Backpacker selama 1 malam... Secara ikhlasnya.... Tiada sesi BBQ or buat activity games or whatever... Pergi atas dasar secara tak sengaja... Ada hal yang diuruskan ketika tu..... 

Penah try tak naik benda ni?? Payung terjun??? Diheret dengan boat laju... Dibawak pusing2 melewati seluruh ruang udara... Hahahaha... Ya... Gambar bawah tu... Gambar saya dan Ikhmal.... Dah lama saya ada keinginan dan perasaan macam tu.... Dan akhirnya termakbul... Tu pun setelah membina sedikit keyakinan diri... Sebelum ni ada hasrat... Tapi mak larang... Takut tengok keberanian saya yang pelik2 agaknya... Waaaaa... Perasan!!!!

Cost? Dapat diskaun actually setelah dok kautim ngan adik2 yang jaga benda ni.... So, untuk payung besar ni... Just pay RM120... Kalau single punya murah sikit.... Oh... Ada BRANI????? Kami diberi pilihan.. Masa nak terbang tu... Nak touch air ka dak? So, try laa kan... Touch kaki dalam air di pertengahan penerbangan tu... Hihihi... Best ooooo..... Rasa macam orang gila pun ada... Terjerit2... Rasa macam kaki nak belaga ngan boat2 kecil di sekitar kawasan tu....

Saya suka pic ni!! Time baru nak nek...

















Umah or chalet yang kami stay...















Kena naik boat dulu untuk ke pakai peralatan sebelum terbang




































Sesi pemasangan dan tunjuk ajar sebelum terbang
































Jatuh wei... Tak reti nak landing....















Mujur Ikhmal yang jatuh... Kalau Aton? Erkkk















No comments: