“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 3 August 2012

14 RAMADHAN Al-Mubarak....

Gambar sekadar hiasan....

















Alhamdulillah... Masih diberikan kesempatan untuk menjalani ibadah puasa seperti tahun2 yang lepas... Sekalipun kehidupan or life di tempat keje tak semeriah tahun-tahun lepas... Maknanya.. Keje pun tak bopa banyak... Di sebabkan pihak atasan bz dengan karenah penyambungan jawatan... So, kami yang kuli-kuli ni just menantikan apa ja diarahkan dari masa ke semasa..... Dan adakalanya perjalanan masa untuk bekerja tu dirasakan sangat lama untuk menghabiskan waktu menjengah jam 430 petang untuk pulang ke umah masing2.....

Jalan sedikit jamp time balik keje... Ni mungkin akan lebih teruk menjelang raya nanti... Sebab warga-warga kota pulang ke desa berhari raya... Dan untuk insan macam saya ni... Seperti tahun-tahun sebelumnya jugak sekadar menyediakan apa-apa yang sepatutnya seperti biasa... Tapi rasanya tahun ni lebih slow sikit pembeliannya... Lagipun dah besar... Tak de apa sangat yang prepare kecuali baju raya yang boleh dipakai time raya dan dijadikan baju kerja nanti... Hehehehe....

Oklah... Saja teringat untuk coret something di sini... Nak masukkan makanan macam selalu rasanya tak bopa nak meriah sangat... Lagipun bukan saya masak... Sungguh-sungguh tak rajin... Sebab ada mak kan... Kan masakan mak lebih sedap dari segalanya.... Kekekeke.. (Alasan yang sangat bernas untuk orang malas seperti saya!!!)

No comments: