“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 22 August 2012

KUEH MUEH Lebaran AidilFitri 1433 Hijrah

Bismillahirrahmanirrahim..... 
Raya ke-4 baru sempat nak mengUPDATE.... Sekurang-kurangnya saya diberi lagi kesempatan untuk sekali lagi meraikan AIDILFITRI pada tahun ini... Sekali pun ada saja faktor-faktor lain yang menduga kemampuan diri saya... Dapat jugak diatasi atau disembunyikan sedikit demi sedikit... Biar nampak ceria untuk melalui hidup2 yang seringkali diuji... Alhamdulillah... Bukan kah ujian itu sebenarnya tanda SAYANG Allah buat diri kita hambanya yang sering lupa.....???

Bercerita tentang juadah hari raya... Saya sebenarnya tak prepare apa-apa... Sekadar membeli sedikit juadah kueh raya untuk dihidangkan buat tetamu... Dah banyak tahun rasanya kurang rajin membuat kueh sendiri... Walaupun keinginan tu ada... Sepanjang RAMADHAN juga... Ada saja yang tak kena... Kekangan masa benar-benar menguji... Hehehehe... Opss... Tak baik create alasan kan? Tapi itulah saya... Alasan sebab malas nak buat kueh.... Tak rajin macam tahun2 dulu2 tu... Kekekekeke....

Kat bawah ni... Tak banyak kueh... Semua tunjuk-tunjuk... Sekian..... :P Selamat HARI RAYA......







































































































































































No comments: