“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 15 August 2012

SALAM AIDILFITRI Dari Kami Sekeluarga....
















Assalammualaikum wbt.....
Alhamdulillah, masih diberikan peluang untuk melakarkan ucapan di sini... Masih diberikan kesihatan untuk menulis bait-bait ayat ucapan yang mungkin tidak seberapanya dalam ruangan ini... Di kesempatan ini, saya ingin menitipkan ucapan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua yang membaca coretan saya di sini... Semoga raya kali ini akan dapat mengisi luangan masa bersama insan tersayang, sahabat handai, rakan taulan, dan bertemu yang dah lama tak jumpe, bersalaman, bermaafan....

Semoga lebih memberikan KEBAHAGIAAN buat kita semua.... Andainya ada kekasaran dan cakap terlepas pandang yang tidak disedari... Harap dimaafkan.... 

No comments: