“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 19 December 2011

Wedding... ZAIHASRIAH & JAZMI ~ Anakanda Dr. ZAHIDI....

16 December 2011 ~ My 1st experience mengacarakan majlis WEDDING... Yang sebelum ni, saya langsung tak berminat untuk mengacarakan majlis seumpama ini... Tapi apabila diminta oleh Pengarah saya untuk wedding anak perempuannya... Tak tau atau tak terbuka pulak mulut saya untuk menolak.... Tiada persediaan... Tiada baju2 cantik macam orang lain.... Tapi saya berpuas hati dengan keja2 saya... Alhamdulillah.... Dapat menyempurnakan majlis semampu saya... Dan sekali lagi ucapan TAHNIAH untuk pasangan mempelai yang sangat simple ni.....




Malam ni jugak... Saya jatuh... Kaki terseliuh.. Dan sehingga ke saat ni... Kaki saya tak lega2 lagi.... Tapi dah sapu ubat.... Minyak panas... Makan ubat jugak.... Dan gambar di bawah ni... Adalah gambar Pengarah saya dan isterinya.....



Tatarias stage pelamin yang simple... Masa petangnya saya sampai di dewan TTDI ni.... Banyak yang belum siap... Dan dengan tak ambik masa yang panjang... Mereka dapat siapkan dengan kadar yang cepat dan agak teratur.... Simple....


Pic bawah ni... Dato' RAY dan wife dia....










Gendang/serunai dan silat semuanya diimport khas dari Negeri Kedah Darul Aman......

No comments: