“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 9 December 2011

ToGATHER~GATHER.....





30 N0vember 2011 ~ Siang ambik lunch kat The Mall.... 1st time makan kat Garden Cafe ni.. Sedap jugak... Walaupun price dia mahai sikit... Tapi memang sedap... CH yang belanjer.... Tima kaseh... Mungkin jugak sebab lapaq sama kot.... Dan petang tu...... Tunggu Lin after abeh keje... Kami just lepak2 sat dalam bilik.... Lepas tu terus mulakan aktiviti kami yang pada mulanya nak survey2 jer... Bukan tujuan untuk shopping2.....











Time saya dan Lin kat sini.... Tak delah ramai sangat seperti hari terakhir saya kat PWTC ni.... Kami just jalan2... Dan saya terbeli jugak sepasang kain untuk baju sendiri... Dan Lin plak terbeli tudung kain T dua helai..... Harga memang sangat murah....





Lepas dah lenguh badan dan kaki pun sakit2... Malamnya, kami plan nak jalan2 cari makan... Dengan bantuan GARMIN Aton yang tak beroperasi dengan baik... Akhirnya, kami dapat jugak makan kat area Kg. Baru ni... Sebenarnya belakang hotel KLIH jer... Mungin sebab selalu sangat ke sini so, leh jugak ingat2 jalan dia... Kami makan pun agak lewat.... Ditambah pulak manusia yang bagaikan semut terapung ni... Huhhh... Ramai sangat.... Tapi, oklah... Terisi jugak masa kami kat sini... Saya tak lah bosan sangat kan????







Sebab dah terlalu lapar.... Tak sempat nak snap semua makanan... Yang mana sempat jer k... Lapaq sangat time tu........ Hehehehehe........ Nyum3x.....



No comments: