“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Thursday 29 December 2011

WEDDING ~ Raihan & Aziman....

26 Disember baru2 ni.... Saya dan famly berkesempatan ke Batu Kurau Perak untuk sesi konvoi pengantin perempuan ni.... Actually... Raihan adalah anak buah Aton... So dah Aton ajak, saya turut serta... Kebetulan masih ada cuti ganti yang tersesat... So, kira sambil cuti, sambil join makan2 kenduri lah.... Dan cuma kami berempat jer... Kebetulan Ikhmal balik bercuti... So, saja ajak dia untuk jadi driver.... Kekekekekeke.... Ok... Cuba tengok pasangan pengantin kat bawah ni.... Raihan sangat suweeettt... Orang slalu cakap... Kalau kita jarang or tak penah makeup, bila sekali makeup sangat cantik... Dan betullah... Dia sangat cantik.... Aton cakap lagi... dia orang ni kenal sebab tersalah no tepon ja... Dan at last.... Jodoh ada... Alhamdulillah..... Moga berkekalan.....



Ok.... Dari umah... Pagi2 lagi saya terkena serangan sakit perut... Angin dalam perut.. Seksa jugaklahh..... So, masa dok siap2 tu kira bau minyak angin satu bilik lah.... Kena gelak jugak dengan famly dalam umah ni... Apa nak buat??? So, tak de lah sesi posing2 depan rumah... Walaupun dalam keadaan tak selesa.... Saya turut serta jugaklah kan?? Sebab dah janji so tak leh lah nak buat spoil..... Hehehehehe....





Kami sampai sini rasanya ingat2 lupalah... Konvoi 5 buah keta macam tu lah... Sampai tu kira time cun2 tengah lapar.... Dan menu yang disediakan... MasyaALLAH... Sangat sedap..... Leh survey2 menu yang saya tampal kat bawah tu yer.... Dan sila abaikan posing2 kami ni yer... Slalu macam ni lah.... Posing over jer.... Sebab dah usung camera berat.. So, kena guna sepenuhnya lah kan???













Ok2.... Gambar kat atas... Driver baru dalam famly kami... Tapi dia sangat pro memandu.... Tq ADIK.... :P .... Sebab dialah saya selalu terselamat dari menjadi driver... Legaaa........ So, apa lagi... Jom kita survey menu di bawah..... Just imagine kami yang tengah lapar dan dihidangkan dengan makanan macam ni... Hehehehehehehe...... Nyum3x....... Sedap........











No comments: