“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Monday 19 December 2011

MALACCA Trip With MKNK....

15 - 16 December baru2 ni.... Saya berkesempatan join Majlis Kebudayaan Negeri Kedah (MKNK) untuk trip ke Melaka... 15hb tu bertolak dari PPAK jam 830am... Dan sampai di Bandar Melaka lebih kurang jam 7 malam... Lama kan perjalanan kami... Sebabnya... Banyak tempat di RNR yang kami singgah dan jangkamasanya agak lama jugaklah... Kondisi bas... Tak lah seselesa bas PANCARAN MATAHARI yang saya dok naik pi KL untuk attend kelas.. Huhuhuhuhu... Dari PPAK cuma 3 orang jer... Yang lain2nya semua dari MKNK.. Kira kami menumpang jer lah.... Tak pe... Dah selamat pergi dan pulang pun....


Malamnya... after having dinner kat Hotel NAZA yang Kementerian Pelancongan Melaka taja, kami dibawak naik CRUISE... Time tu lah saya jumpe dengan Jue dan Zairi serta anak mereka, Ferhad... Terkilan sebab camera di tangan tapi tak snap pic pun.... Cuma, mujur ada gambar ni... Nampak Ferhad berbaju oren, sebelahnya Zairi yang nampak kepala separuh jer.. Dan Tudung biru tu Jue..... Sorry yer... Ntah nape tak snap pic korang... Sedangkan aku ada banyak masa untuk tu... Huhuhuhuhu....




Keeseokannya.... Sempat jalan2 kat area bandar Melaka... Tak de shopping apa2 pun... Sekadar FRIDGE MAGNET jer... Yang selalu menjadi satu kewajiipan kalau ke mana2 pun.... Untuk mak lekatkan kat peti sejuk... Hehehehehe....



Oh ya... Gambar saya tiada di sini.... Tak de sapa yang mengofferkan diri untuk snap pun... Tak pe lah... Bukan rezeki saya.... :)











Dan.... Sempat ambik pemandangan area2 sini..... Suka mai Melaka... Banyak tempat yang boleh pi melawat... Bandar bersih.... Tapi... Masa tiada... Kalau ada pun... Menumpang2 macam ni lah.... Rindunya semua ni......

No comments: