“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 6 December 2011

PERLIS ~ Family Day MRSM Beseri & Jalan2 @ PADANG BESAR...







19 November 2011 ~ Memang dah lama sangat saya tak sempat nak masukkan entry2 penceritaan dan perjalanan hidup saya... Mungkin jugak atas dasar keMALASan dan kekangan masa yang bertimpa2.... Ape2 pun.... Semua ni masih lagi kuat di ingatan saya tatkala menaip untuk create entry ni.... Pada tarikh ni... Saya, Aton dan mak ke MRSM BESERI untuk menerima jemputan cousin saya... Yang keje kat situ... Untuk join FAMILY DAY... Disebabkan Aton ada urusan keje2 yang perlu diselesaikan terlebih dulu.. Dan saya pulak bz dengan hal2 sendiri2 so, kami agak terlewat sikit sampai ke BESERI... Ape2 pun.. Saya masih sempat lagi merakamkan gambar2 di sini walaupun tak banyak mana..... Dan gambar di atas tu adalah gambar cousin saya time main sukaneka LARI DALAM GUNI... Kalau saya yang berada dalam guni tu sure sama sendad.. or tak muat.. hemehemehemeheme............









Lepas settle acara dan agenda semua tu... Siap isi perut makan macam2 kat situ... Singgah sat ke umah cousin yang memang dok dalam kawasan MRSM Beseri tu je... Then.. Lepas rehat2 sat... Dan tunggu hujan lebat reda sikit, kami bergerak ke Padang Besar yang memang dah tak jauh dari situ... Dalam 1/2 jam jer... Shopping2 dan makan2 pulak..... So, satu hari pada tarikh ni memang lengkap... Penat... Tapi amat terisi......



Macam biasalah.... Kalau ke Padang Besar ni.... Mestilah kena makan ala2 tomyam ni kan??? Kalau tak makan... Macam tak sempurna... Sekali pun perut dah kenyang time tu.... Saya cuma shopping kacang2 jer... dan beg ala2 2 in 1 for camera dan lappy.... :P





No comments: