“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 18 March 2011

Shoot SUKA~SUKA !!! @ Gunung KERIANG Area...

Macam yang selalu saya cakapkan sebelum2 ni... Saya tau dan sedar... Saya bukan cantik pun.. Tapi untuk di SHOOT macam ni... Amat mengHAPPYkan saya... Oklah kan.. Asal tidak mengganggu mana2 pihak.... :P.. Oh yer... Even baju T yang buruk... Tudung/Selendang yang saya pinjam dari Aton... Photogapher yang tak perlu saya bayar... Dan tanpa secalit bedak pun... And my tukang ambik gambar cakap... Tempat dah ok.. Cuaca pun cantik... Tapi modelnya pakai baju buruk... tak match langsung... Macam orang KG.. Eh.. memang saya orang KG pun.... Apa nak kesah.... Hehehe... Ok2... Inilah pengisian masa untuk JUMAAT yang amat panas terik ni... Layanzzzzzzzzzzz!!!! :))
.




Gaya sama macam BABY AIDA tak??? :P
.





Muehehehe... Muka masam!!!..... Kena ketit rengga!!!
.


.



Hahaha... Lawak pic ni... Bayang jari nampak macam sedang masuk dalam lubang idong!!! :P

No comments: