“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Friday 18 March 2011

Seputih KEMBOJA... Seharum MELUR... @ Pusara AYAH...

Sama2 sedekahkan surah Al-FATIHAH buat arwah ayah saya.... Tima kaseh... :)
.
Last week... Aku tak menziarahi ayah... Sebab... Khamis malam... Aku dah gerak ke KL... Dari 10 Mac hinggalah ke 16 Mac... Dan sampai pagi2 buta kat Stesen Bas Shahab jam 437am pada 17hb Mac tu... Eimien dan mak datang jemput... Dan cite2 tentang seminggu aku menuju ke Selatan Tanah Air tu... Aku aku update slow2... Sebab... Terlalu banyak sangat yang nak dikongsi... Dan banyak yang nak dicitekan..... Yelah... Bukan sekejap kan... Seminggu.... Dan... percutian tu... Sangat2 terisi...
.

Macam yang semua orang tau... Kalau selalu mengikuti blog aku ni... Selalunya... Kami akan singgah sini... Yelah... Setiap pagi JUMAAT... Sejak hampir 5 tahun berturut2 ni... Memang boleh dikatakan.. Pagi Jumaat jer akan ke sini.. Kecuali kalau ada yang tak dapat dielakkan... Tapi.. mostly... Setiap Jumaat sebab.. Ayah pergi meninggalkan kami pun... Hari Jumaat.... Kali ni... Ikhmal balik... Kebetulan... Dia ada tugasan yang memerlukan dia buat homework.. Dan terpaksa cari ikut tempat2 yang diperlukan... Dan janji nak teman... So, aku teman je la... Hari ni... cuma ber4 jerlah... Aton as usual... Bz lagi... Dia ke luar kawasan pulak... Cari barang2 untuk keje2 dialah kot.... :)
.



Hmmm... Perasan tak tayar my Mr.Gen2 ni.... Gara2 servis hari tu kat EON Jalan Gangsa... Dah lah aku buat major service.... Dahlah kena hampir RM700... Dah tu... time depa buat allignment tayar aku... Depa dah rosakkan rim tayar... So, kesudahannya terpaksa pakai rim ni buat sementara waktu sebelum siap baiki rim asalnya... Jahat sungguh... Ngeeee..... Dah nampak kecacatan tayar depan sebelah kiri tu... Minggu depan baru siap kot.... K... ada lagi yang kami singgah2... Nanti kalau rajin... update lagi... Sekarang ni mai pesyen perangai malas nak mengarang.....
.

No comments: