“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Saturday 5 March 2011

RUMAH MERDEKA ~ Kediaman Tunku Abdul Rahman.... Part 01

Semalam... Jumaat... After balik dari ziarah arwah ayah kat Tanah Perkuburan Derga... Dan sementara menunggu time lunch... Sempat jugak singgah ke sini... Untuk lihat secara lebih dekat lagi kediaman Tunku Abdul Rahman yang kini adalah di bawah kelolaan Arkib Negara Malaysia... Time aku, mak dan Eimien sampai sini... Masa lebih kurang 1005 am... Sejam jugak kami dok kat sini.... Tujuan asal... Macam biasalah.. Nak ambik gambar.... Bukan saja gambar apa yang ada kat sini... Tapi gambar tuan empunya blog ni yang berbaju biru ni.. Hahaha... Over!!!... Yang bertindak ambik gambar aku + ngan muka masam sebab tak pasai2 kena ambik gambar orang baju biru ni ialah sapa lagi kalau bukan Eimien... Heheh.. Setiap sekali suruh ambik ja.. Bunyi lah perkataan... "oooohhhh!!!"... Tapi.. nak buat macam mana... Terpaksa ja layan kak dia ni kan??? Layan jerlah gambar2 ni.... Lepas entry ni... Nak buat entry untuk apa yang ada dan sempat aku snap ruangan dalam dan luar umah tinggalan tunku ni.... Pendapat aku... Cantik... Kemas... Damai... Bersih... dan tenang..... Cuma kurang promosi... Time aku sampai pun.. Hanya kami bertiga je...
.













Ohhhh... tetiba sesat daun ni kat sini.... Bukan apa... Plan nak ambik pic makro.. tapi silap... Sebab... Aku yang over lebih... Ok ape kan... Bila lagi... Suka2... Suka!!!!!!!!..... So... sapa2 yang terasa nak mai sini dan snap pic2 yang ada di sini.. bolehlah meramaikan dan mengetahui sejarah dengan lebih dekat lagi... Wow!! Tenang!!! Sekalipun time tu dah panas terik!!!

No comments: