“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 3 June 2015

Part 03 ~ @ CAMERON VALLEY Tea House

15 Mei 2015, Lepas kami bekfast kat Kg Sedia area nak ke Tanah Rata dari Brinchang pagi tu, destinasi pertama kami terus ke sini... Iaitu CAMERON VALLEY Tea House... Sebab memang tak plan untuk bawak trip ni ke Ladang Boh... Nak memanjat sikit punya teruk... Sebab ramai yang big2 size ni... Termasuk saya laa.. Kalau pi dengan keta, adakalanya bernasib baik dia orang benarkan mendaki sampai ke atas....

Not sure apa laaa istimewa sangat CH ni... Tapi... Banyak benda yang tetap melekat di hati saya... :) Walaupun pergi dan berpijak tempat yang sama... Tapi kadang2 ada sedikit kelainan bila berada di sini...

























































Kebetulan, ada rombongan dari group lain jugak... So, terdampar laa 2 bijik bas kat sini... Ni kali kedua saya naik bas... Mula2 dulu... Sebab datang dengan rombongan masa kami menang KIK.... Kali ni plak... Dengan jiran2... Selebihnya... Saya datang sendiri dengan kawan... Dengan kawan2.. dan dengan famili.... Best!!!




















































































Saya memang gilakan fridge magnet macam2 ni.. Selalu kalau ke sini, mesti ada sourvenir sama ada koleksi dengan beli sendiri atau orang hadiahkan... Bukan apa, bila tengok balik, boleh recall balik memori ke sini atau mana2 tempat yang kita pernah pi... Ahaks,,,, Konon!!!


















































Cak!!!!... Sila ambik gambaq dengan perasaan dan jiwa yang masih terasa muda sekalipun hakikatnya tak bopa laa nak mooooda sangat dah... Kahkahkah.... Dan cantik kan beg kat bawah ni... Membazir jaa kalau beli sebab saya cuma pakai sekali dua ja.... Lepas tu tak mau pakai dah....



















Cantik kan pemandangan di sini... Tengok group2 rombongan ni siap turun2 lagi snap pic kat dalam kawasan ladang teh ni... Terimbas balik kenangan saya masa dulu2.... Dok kat tengah2 ladang ni... Sebab time tu... Terasa seolah bawak cameraman ikut untuk snap pic kita... Hahah... Walaupun kali ni Aton memang hire cameraman, tapi ianya sangat tak sama... Yelah... Life goes on... And olso... Memory remind me everything.... Ohhh kenangan indah!!! :P





















Okeh!!!... Feeling over selpiaq dah ni... Mulanya usung camera gedabak... Lepas tu, tak mau dah camera gedabak.... Camera henpon lagi segak... Biar kecik ja,,, Tapi gambaq boleh dikira meletop laa jugak... Kannnnnnn..........


No comments: