“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 21 June 2015

.: Happy FATHER's Day ~ Bengkel MPK & Fail MEJA ~ Ramadhan Day 4 :.

Dalam keriuhan... Mesti ada sedikit kegundahan hati.... Untuk semua insan yang bergelar BAPA, Selamat HARI BAPA... Untuk arwah AYAH... Tak leh nak ungkap dengan kata2... Tak terluah... Tapi, pastinya ayah lah kekuatan dan semangat kami... Ayah jugalah segala-galanya buat kami... Tanpa ayah... Siapalah saya pada hari ni... Terima kasih atas segala2nya... Segala2nya yang tak terucap oleh kata2... :'(

Entry sebelum2 ni, saya ada update tentang rumah ayah dan kini, umah ayah telah digantikan dengan yang baru... Untuk menyejukkan mata kami sekeluarga.... Hanya doa yang mampu mengiringi arwah... Moga ditempatkan di sisi insan2 yang terpilih... Al-Fatihah untuk ayah.... Belum siap sepenuhnya... Masih perlu ditambah lagi dengan batu2 kilat seperti lazimnya... Ayah... Kami rindu untuk memeluk ayah... Sungguh... Sangat rindu..... 








































Memulakan bekerja hari pertama di bulan ramadhan... Bukan tak biasa... Tapi bila berkepit dengan laporan dan perlu menggunakan otak merangka sesuatu tugasan yang tak pernah2 siap... Macam malas pun ada jugak kadangkala tu... Alhamdulillah... Allah permudahkan segalanya... Bengkel yang berlangsung selama 3 hari berturut2... Ya... Penatnya kepala... Balik terdampar lena... Kikikiki.....






































































































































Menu kami sekeluarga untuk IFTAR hari ke 4 ramadhan... Alhamdulillah... Syukur sangat2... Masih berpeluang berbuka dengan famly tersayang.... Amin..... Simple... Tapi masakan mak adalah masakan yang terbaek.....























































































No comments: