“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Tuesday 2 June 2015

Part 02 ~ Cameron 2015 ~ BREAKFAST & Lunch

15 Mei 2015 ~ Pagi2 lagi kami sampai sebelum subuh di Cameron... Kat Brinchang bus stop untuk mandi2 dan solat Subuh... Sebab Cameron ni dah sangat2 terbiasa dengan saya... Macam almost leh hapai setiap inci jalan kat sini... So, nak mencari bilik2 nak sewa murah2 untuk hilangkan rasa letih tu dapatlah jugak akhirnya... Walaupun kena pay agak mahai jugak.. Janji masa 2 - 3 jam kami terisi di Tanah Brinchang dalam bilik yang selesa dan dapat mandi dengan sempurna.... Alhamdulillah.....

Paling best sebab breakfast dan lunch kami tersedia dalam package... Mai turun bas dan makanan siap terhidang tanpa ada gangguan dari orang len... Tak rebut2... Hat tu yang cek suka... Kikikiki... K sila jamu mata dengan rombongan kami... 




























































































































































































































No comments: