“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Sunday 3 May 2015

WEDDING Anakanda Dato' Dr. Maznah Hamid

Happy Wedding to anakanda kepada Dato' Dr. Maznah Hamid... Majlis resepsi sambut menantu diadakan di Darulaman Golf Country Club (DGCC), Jitra.. Nampak sangat humble si mempelai... Congratulation....

Gambaq berteraboq? Memang pun... Malas nak susun... Time post pic ni... Dah menunjukkan angka 2 pagi.. Haha... Baru balik ronda2 kawasan... Konon cari ketenangan laaa kan?? Buang dan bazirkan petrol jer!!!

Gambar makanan yang tiba2 muncul... After we all bertiga pusing sampai malam.. So, singgah dinner @ Racer Cafe, Jalan Putra.... :P Erm... Nyum3x....



































































































































































































































@ 2am - 7 Mei 2015 ~ Kerinduan ini… Masih terpatri kuat di hati… Tak tau pada siapa harus saya bicarakan… Tak tau pada siapa harus saya luahkan… ianya meronta untuk dirembeskan kepada satu kenangan dan kenyataan yang pahit… Adakalanya diri seakan memujuk hati untuk berlalu pergi meninggalkannya begitu saja… Walaupun hakikatnya saya tak mampu untuk melakukan sedemikian… Saya seolah2 jatuh dan terus jatuh… Tanpa dapat bangun dan berpaut seperti selalunya…

Rembesan air mata ini seakan2 sudah tiada lagi untuk menunjukkan betapa hati ini tidak kuat untuk bangun kembali… Tetapi apakan daya…. Masa yang berputar itu tidak dapat bertahan dan tidak dapat kembali kepada situasi asalnya… Apa yang tinggal hanyalah kenangan yang tak pasti dan sudah tentu tidak dapat dimengertikan pada insan yang tak pernah melaluinya seperti saya….

Ya… Saya ingin sekali menjadi tabah seperti orang lain… Saya ingin menjadi seorang yang bermotivasi seperti orang lain… Apakan daya… Kenangan dan kata2 itu lebih kuat dari keutuhan hati ini yang semakin hari semakin rapuh dek tinggalan kenangan yang sangat2 menyakitkan…

Ada ketikanya hati ini seakan2 meronta untuk memanggil keadaan itu pulang seperti sediakala… Apakan daya… Saya hanya manusia… Yang tak mampu mengubah keadaan dan ketentuan yang telah ditentukan untuk saya…. :’(

No comments: