“THE WORLD OF MINE 2” ADALAH KESINAMBUNGAN DARI “THE WORLD OF MINE” (http://mmasreena78.blogspot.com/) YANG PERTAMA... MEMAPARKAN SEBAHAGIAN DARI KISAH DAN PERJALANAN HARIAN SAYA... DI RUANGAN INI SAYA PAPARKAN KISAH SUKA DAN DUKA HIDUP SAYA... SEMUA KENANGAN SAYA LAKARKAN DI SINI SEBAGAI RUANGAN PALING RAPAT DENGAN SAYA.. ANDAINYA TIADA LAGI TITIPAN DI SINI... MAKA.. BERAKHIRLAH PERJALANAN HIDUP SAYA... SEGALANYA DI SINI...

LIFE ~ LOVE ~ LAUGH

~ VISIT ME ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

.: FOLLOWERS :.

Wednesday 6 May 2015

Pertandingan SUKAN DALAMAN 2015 @ PPAK

Alhamdulillah.... Settle urusan Pertandingan Sukan Dalaman PPAK untuk tahun 2015... Sedar tak sedar, dah nak habeh term saya menjawat jawatan as Bendahari untuk Badan Kebajikan Kakitangan (BAKEB)... Kalau boleh saya tak nak dah menjawat jawatan ni... Sebab... Adakalanya bukan sebab terbeban.. Tapi tanggungjawab menjaga urusan kewangan tu adakalanya terasa menggerunkan... Bertambah lagi bila sesi pembentangan dan nak buat penyata every year... Errkkk....

Kat ofis... Hari ni sape yang join sukan dalaman ni boleh wearing suar... Masuk2 ja ofis... Teruih ada sahutan suara amboi.. Macam nak main netball aih... Haha... Adakalanya sesi gurau senda ni terasa amat membahagiakan.. Kikiki... Kan?? Dan untuk tahun ni saya hanya masuk 2 acara... 1, permainan DAM AJI TERBUKA dan 2, CONGKAK TERBUKA jugak.... Selain tu ada games bowling, pingpong, dart, batu seremban, karom, dan.... Apa lagi ya? Tu jer kot... 

Tak sangka plak, kali ni rezeki amat memihak kepada saya... Saja JUARA CONGKAK... Hahah... Rasanya lebih 10 tahun xpernah main.. Dan kali ni Cik M jadi JUARA... Jangan marah naaaa..... Tapi DAM AJI kalah... Stress aihh main dam.. Pasai dok kena pikiaq banyak.... Menguji minda sungguh... Hahaha..... 

Terima kasih atas semua sokongan dan ucapan TAHNIAH... Malu aihhh bila orang pangge RATU CONGKAK!!!... Kikikiki.... Meeeow..... :P



















































































































































































No comments: